Naujienos
Bendradarbiavimas su JAV LB Švietimo Taryba
01/25/2016
Nuo 2012 m. Kazickų Šeimos fondas kasmet skiria $10,000 JAV LB Švietimo Tarybai (Lithuanian Educational Council of the USA), kuri remia lietuvišką švietimą Jungtinėse Amerikos Valstijose, talkindama JAV lituanistinėms mokykloms, mokytojams ir jaunimui.
Kazickų Šeimos fondo parama vienais metais buvo panaudota paremti lituanistinio švietimo savaitę Dainavos stovyklavietėje, Manchester, MI, į kurią suvažiuoja mokytojos bei vaikai iš įvairių JAV kampelių. Kitais metais fondo parama suteikė galimybę JAV LB Švietimo tarybos atstovei sudalyvauti tarptautiniame Europos lituanistinių mokyklų vasaros sąskrydyje, į kurį kviečiami šių mokyklų mokiniai, tėvai ir mokytojai, lietuvių bendruomenių, diplomatinių atstovybių bei Lietuvos vyriausybinių organizacijų atstovai. Fondo parama taip pat pagelbėjo surenkant bei sudedant įvairią mokomąją medžiagą mokytojams į Švietimo Tarybos svetainės e-biblioteką, leidžiant "Laikai Vaikams" internetinį laikraštėlį apie šiandieninius įvykius Lietuvoje, taikomą vyresniems vaikams, bei elektroninį žurnalą "Eglutė", skirtą dvikalbiams vaikams, gyvenantiems užsienio šalyse ir lituanistinių mokyklų mokytojams, norintiems panaudoti žurnalo medžiagą savo pamokose.
Paskutiniaisiais, 2016-aisiais Kazickų Šeimos fondo parama leido apmokėti už JAV LB Švietimo tarybos auditą, reikalaujamą Ilinojaus valstijos. Kadangi dauguma JAV lituanistinių mokyklų glaudžiasi po JAV LB Švietimo Tarybos skėčiu ir naudoja jų mokesčių mokėtojo numerį, finansines ataskaitas privalo pateikti visos šios mokyklos. Kazickų Šeimos fondo parama suteikė galimybę Švietimo tarybai nerinkti audito mokesčio iš mokyklų ir sutelkt visas jėgas ir dėmesį tikslingai atliekant šį darbą.
2015-16 m. JAV veikė 40 lituanistinių mokyklų, kuriose mokėsi 2036 mokiniai ir dirbo/savanoriavo 522 mokytojai, padėjėjai bei administratoriai.
Kartu tikslingai bendradarbiaujant, siekiama, kad išsilavinimas lituanistinėse mokyklose JAV kiltų, mokinių rezultatai augtų, įgautų pripažinimą, o mokytojų darbas būtų kiek įmanoma kryptingesnis bei produktyvesnis.